Però cada mentida
és una esquerda
i cada despreci
un mal afegit.
Tu em dius que no
i em cures amb petons.
Em beses el front
i em mires els ulls,
fins que m'encegues
i et torno a dir que sí.
Vés a saber si un dia
les esquerdes s'eixamplen,
els petons no guareixen
i les mentides em maten.
I si la porta se't tanca
i ja no m'atrapes?
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada