dimecres, 11 d’agost del 2010

De 9

I em faig un raconet, per començar de nou.
Parlar la meva llengua i expressar els meus sentits.
I tu ves tirant... que jo et miro des d'aquí.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Seguidors